9.8 C
Copenhagen
8 november 2024

Roccat begynder at lave spil

Published:

Roccat som er primært kendt for at lave tilbehør til at kunne spille spil, har nu begivet sig ind på markedet for at lave spil.
ROCCAT er nu igang med sin allerførste interne udviklede titel, Sick City, et Real Time Tactical Combat spil.

Sick City bryder med både konventionelle genre og udviklingsnormer. Det nystiftede ROCCAT Games Studio vil ikke kun skabe en unik fortolkning af handlingsbaseret taktisk kamp, ??men endnu vigtigere, integrere tilbagemelding fra spillerne til de vigtigste udviklingsbeslutninger.

Dette nærhedsforhold mellem udvikler og fællesskab er fremtiden for spil. Spillere vil have mulighed for aktivt at deltage i beslutninger, der vil forme versionen af Sick City. Nye kort, fraktioner, spiltyper, kampagner, selv Sick Citys fremtid i eSports – disse beslutninger placeres i spillernes hænder. Det er et ægte samarbejdsprojekt.

Sick City har en unik, umiskendelig kunststil, der er tidløs og meget ROCCAT. Faktioner og køretøjer varierer vildt, men de kommer alle sammen i Sick Citys verden på en måde, som spillerne straks vil genkende.

Gameplay er et moderne twist på velkendte genre favoritter. Det kombinerer styrkerne af taktiske klassikere som Commandos spændende spionage manøvrer og den direkte handling af Company of Heroes uden tidskrævende grundkonstruktion, toppet med en dosis Warcraft 3’s unikke helte og magtfulde evner.

Meddelelsen om disse komponenter gør Sick City til en unik spilleroplevelse, som strategibesælgeren endnu ikke har oplevet; Hurtig bevægelse og taktik i en post-apokalyptisk verden med unikke squads, alle med en værdifuld komponent til at føje til din kampstrategi. Det er Sick City.

René Korte, grundlægger og administrerende direktør for ROCCAT siger: “I periferien har vi i stigende grad involveret samfundet i udviklingen af ??vores produkter, og Sova og Modulok er førende eksempler. Gamer input var en nøglefaktor for at gøre Sova til en succes og udbygge det endelige Modulok koncept. Spillerens input i udviklingsprocessen er fremtiden, og vi anvender det for vores spiludviklingsproces. Sick City er en konkurrencedygtig titel, vi designer konkurrencedygtige produkter, men det giver kun mening at bringe det konkurrencedygtige spillemiljø ind i vores dev-proces. Fællesskabet er en væsentlig del af ROCCAT Games Studio’s bestræbelser. Vores talentfulde udviklingsteam ser frem til at arbejde hånd i hånd med spillere for at skabe et endeligt produkt, der er unikt i spilverdenen, samtidig med at den klassiske ROCCAT-underskrift opretholdes, kender alle og elsker. “

Related articles

spot_img

Recent articles

spot_img